piektdiena, 2019. gada 11. janvāris

Daži vārdi 50 dzimšanas dienā

Tas brīdis ir pienācis, pirms 50 gadiem aukstā 11. janvāra naktī piedzimu. Esmu šajā pasaulē nodzīvojis pusgadsimtu. Daudz, vai ne? Šajā laika posmā ir daudz kas paveikts, bet ir daudz kas arī vēl darāms. Skatoties no malas uz mūsdienu jaunatni dažkārt šķiet ka viņiem nekas neinteresē, izņemot muļķības. Saku, paldies Dievam, ka mani bērni ir godīgi pilsoņi, kas izmācījušies un strādā katrs savā nozarē. Zivis laikam gan nevienam no viņiem neinteresē, bet, aug jaunā paaudze, mazbērni un iespējams Kristeram, Annijai, kā arī vēl nedzimušajiem mazbērniem zivis interesēs tāpat kā man.
Cienījamie bloga lasītāji, arī turpmāk meklēšu, veidošu un šeit ievietošu materiālus par zivīm. Ja kaut vienam mazam puišelim jeb meitenei izlasot manu rakstiņu par makšķerēšanu vai akvārijiem rodas vēlme interesēties dziļāk par zivīm, tad tas ir pluss.
Noteikti vēlos teikt paldies savai ģimenei, kas spējusi veselu pusgadsimtu sadzīvot un paciest mani, raksturiņš man ļoti spītīgs, kā jau gaiļa gadā dzimušam Mežāzim, bet nu tāds es esmu un mani vairs nepārveidosi.
Lai izdodas viss iecerētais, jo dzīvē, kā jau dzīvē raibi vien...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...