pirmdiena, 2020. gada 11. maijs

Sveiki, mani lasītāji!

Kā jau droši vien zināt, tad pērnā gada septembrī kopā ar labākā Latvijas akvāriju piederumu un zivju veikala īpašnieci, savu senu draudzeni Ilvu bijām Ukrainā jeb precīzāk Harkovā. Bet nu par visu pēc kārtas.

Kopā ar Eugenu Docenko (Ukraina)


 Tā nu dzīvē ir sanācis, ka tagad pārstāvu Ukrainas klubu. Sākumā bija tā jocīgi, nedaudz pat bailīgi, kas būs, kā būs, priekšā tāda kā neziņa. Pirms apmēram pieciem gadiem pametu iepriekšējo klubu un devos pasaulē. Ukraiņi mani jau sen aicināja ciemos, bet vienmēr atradu iemeslu nebraukt, te atkal saņemu uzaicinājumu tomēr pārskatīt savas iespējas un doties. Man jo īpaši gribējās tikties ar Ukrainas un visas pasaules akvārija leģendu cienījamo zivju pazinēju Eugenu, kurš ar zivīm nodarbojas aš no 1953 (!!!). gada, jāpiebilst, ka tieši šis vīrs mani “atvilka” uz HAK. Uz Ziemassvētkiem es vēlējos nosūtīt saviem kluba biedriem paciņu, paziņoju Ilvai un arī viņa vēlējās man piebiedroties, bija doma sūtīt Ziemassvētku simboliku piparkūkas, bet Latvijas pasts par šo pakalpojumu paprasīja tik daudz naudas, ka nolēmām sūtīt pašu naudu un zēni tad pēc saviem ieskatiem iztērē to. Naudu vieglāk ir sūtīt caur vienu no bankām, palūdzu savu draugu Kasparu, zvanu un saku: ”Vecīt, aizsūtīsi uz Ukrainu 40 eiro?” Kaspara atbilde mani vienkārši šokēja: “Nē, es neskaitīšu 40 eiro…” un tad pēc brīža piebilst. ”Es aizskaitīšu 60 eiro. Es arī piedalos jūsu akcijā”. Ukraiņi bija pārsteigti un centās arī mūs iepriecināt. Uz Akvāristu svētkiem, viņi izsūtīja 3 krekliņus ar kluba simbolu. Šīs interesantās slimības dēļ paciņa brauca ilgi gandrīz mēnesi. Tad Ilva apslima, tad radās mums ar Kasparu problēmas. Šodien beidzot zvaigznes sakrita un mēs tikāmies Ilvas akvārija piederumu veikalā. Uzvilkām krekliņus un kopā padzērām tēju ar maizītēm. Paldies kluba biedriem par dāvanu…   



Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...