piektdiena, 2021. gada 30. aprīlis

Vēsturiska dāvāna

Kā nu tas gadījies, kā ne, bet esmu kļuvis par šādu atklātnīšu īpašnieku, kāds tantuks tīrot māju "atrada" un nekavējoties tās piedāvāja man. Mani interesē viss, kas saistīts ar zivīm. Esmu šai tantei pateicību parādā. Šīs atklātnītes dienas gaismu ieraudzījušas Maskavā, 1968. gadā, es šajā pasaulē iebrēcos 😋gadu vēlāk. Uz katras no kartiņām ir zivs nosaukums (krieviski) un īss apraksts, mākslinieks L. Aristovs

Pirrulinas jeb kopeina arnoldi, latīniskais nosaukums gan būtu Copella arnoldi

Gupijas

Sumatras barbes

Šķēpnesēji

Cihlazomas meeka

Neoni

Pērļu gurami

Lauvgalve (zelta zivtiņas paveids)

Melnā barbe

Gricilis (tā šo tetru sauca vecie padomju akvāristi)

Diskusi

Teleskops (Zelta zivtiņu paveids)

Ternēcijas

Makropodi


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...