sestdiena, 2021. gada 12. jūnijs

Man spoli spiningam

 Ienāk pie manis Rotiņā kāds onkulis, kurš daudz skatās TV un zina ka internetā ir arī daudz un dažādi copes klipi. Nu lūk, ienāk un bez liekiem jautājumiem man saka: 

"Man spoli spiningam" 

"Kāds budžets, kādam mērķim"? prasu viņam. Parasti pēc šādiem jautājumiem mums ar pircēju rodas dialogs. Cilvēks zina sava maciņa spējas, viņš atklāti saka, ka man spolīti piemēram, ap 40 eiro, viņš skaidri zina, ka spole būs paredzēta līdakām, ka spiningos viņš galvenokārt kādā nelielā ūdenskrātuvē. Mums ar pircēju ir interesanti, man viņa copmaņa gaitas, viņam tās nianses, kuras es esmu uzkrājis sava darba laikā. Parasti šķiramies kā draugi. 

Nu bet atgriežamies pie šī īpatņa. Viņam sākas vēdergraizes (Словесный понос. krievu val, jo latviešu valodā šādi pateikt nevar)

Kas Tu par speciālistu, strādā te laikam pirmo dienu, nu varbūt nedēļu. Man vajag japāņu spoli spiningam.

Saprotu, ka nav jēgas ko skaidrot ŠIM spiningošanas speciālistam, jo tā intonācija, kādā viņš ar mani runā ir pipec nepieklājīga, es pat teiktu augstprātīga. Te ņemu visu savu pieredzi un cenšos viņam pateikt, ka spole, kura dzimusi Japānā diez vai viņš nopirks parastā ierindas makšķernieku piederumu veikalā, jo cena būs ap 700 eiro. Japānas firmas spoli var nopirkt, bet tā vienalga būs ražota Ķīnā vai Vjetnamā. 

Lūk, pa TV esot raidījums copmaņiem, kur visiem esot šādas spoles. Vienalga ko, vienalga kā, bet galvenais, ka Japan. Kā var pārliecināt cilvēku šādā gadījumā? Vai man vispār jācenšas šādiem tipiem ko ieskaidrot? Domāju, ka nē, lai turpina skatīties savus TV raidījumus. Piebildīšu vien, ka onkuļa radinieki 1945 gadā atbrauca, aizmirsa izbraukt un te savairojās diezgan krietni. Aizmirsu tikai kas tā ir par tautību.

Sargiet sevi

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...