piektdiena, 2021. gada 24. septembris

Saudzē savu copes inventāru

 Draugi, Jūs jau droši vien zināt, ka es ļoti veiksmīgi sadarbojos ar manuprāt labāko meistaru Latvijā Bumu. Mums ar viņu ir noruna vienam otru maisā nebāzt, bet gan izturēties ar cieņu, savādāk Bums iebāzīs mani maisā un es viņu, rezultātā mēs abi sēdēsim maisos, bet citi turpinās sadarboties un strādāt. Nu lūk, atnes kāds vīrs man savu copes spolīti un lūdz to iztīrīt, esot kļuvusi pavisam nekustīga, esot uz dažām minūtēm pabijusi Jūrkalnes jūras ūdenī. Meistars to atvēra, lūk ko viņš ieraudzīja...

... pilna ar jūras smiltīm. Draugi, morāle ir vienkārša, ja arī iekrīt ūdenī, neturpini makšķerēt, bet nes to meistaram Bumam...


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...