otrdiena, 2022. gada 21. jūnijs

Šoreiz ne par zivīm

 Es domāju, nevienam nav noslēpums, ka mani saista daba, tās daudzveidībā, kā arī tās spēks. Kāds mans ukraiņu draugs Dmitrijs interesējas par vabolēm. Es zinu, ka to ir daudz, bet ka tiiiik daudz un ar tik interesantu dzīvesveidu patiesi nezināju.

Šie visticamāk ir Oryctes nasicornis polonicus


Šie visticamāk ir Oryctes nasicornis polonicus


Šie visticamāk ir Oryctes nasicornis polonicus

Dmitrijs domā, ka šis ir Cetonia aurata

Dmitrijs domā, ka šis ir Cetonia aurata


Dmitrijs domā, ka šis ir Cetonia aurata






bet šis Megascolia maculata

bet šis Megascolia maculata

bet šis Megascolia maculata

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...