piektdiena, 2023. gada 6. janvāris

Šī gada pirmais ieraksts. Asaru ikri


 Vispirms jau jānovelē visiem Laimīgs Jaunais gads, lai veselība un vēlreiz veselību, pārējo jau iespējams nopirkt.

      Laukā ir lielāks mīnuss, bet manas domas ir par pavasari, kad mostas daba, kad mēs varam doties kukaiņu medībās (iegūt zivju barību), kad varam atkal doties pie atklātiem ūdeņiem. Kāds mans draugs vārdā Kaspars rādīja bildes, kur pērngad viņa dīķī ir iznārstojuši asari. Kaspars man uzstādīja jautājumu, kas tas ir? Patiesībā, es sapratu, ka tie ir ikri, bet es domāju, ka tie ir varžu ikri, bet izrādās ka tie ir citi ikri, tie ir asaru ikri. Palūdzu Kasparu atsūtīt man ikru foto. Paskaties pats. Iedomājieties, asaru mātīte iznērš ap miljonu ikriņu, bet  pieklājīga asara izmērus sasniedz tikai labi ja 5 eksemplāri. Tā dabā iekārtots, vienu daļu ikru netiek apaugļoti, citu daļu ikru apēd citas zivis un putni, citi vienkārši neattīstās un aiziet bojā jau pavisam agrā stadijā. 

Visu foto autors Kaspars Strušs

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...