ceturtdiena, 2023. gada 9. februāris

Zivju izsitējs pie manis Rotiņā


Pie manis veikalā ienāk jauns cilvēks, staigā, skatās un tad pēkšņi uzstādu jautājumu par pludiņu.

- Cik gramu esot tam pludiņam?

- 30 gramu, es atbildu. Kādam mērķim, tad vajadzīgs šāds pludiņš? – vēlos ar jauno cilvēku uzturēt sarunu.

Viņa atbilde mani pārsteidza nesagatavotu.

- es nopirku tīklu Aļļikā (www.aliexpress.com). Vēlos izmēģināt, lai labāk un tālāk varētu iemest.

Te mans entuziasms noplaka. Tā jau mums ar tām zivīm ir kā ir, bet te smerdelis, es nebaidos šo apgalvojumu, iedomājies iztērējot dažus eiro Ķīnā iegūt Latvijā brangu zivju lomu. Saruna ar puisi pārtrūka. Nevēlos ar tādiem komunicēt, tie izstukšos visu to, kur pat pirkstu nav piedūris. Lai iet…

 

 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...