svētdiena, 2023. gada 12. marts

Mans mazdēls noķēra foreli

    Atminaties, Limuzīnā Jāņu nakts krāsā, kur Uldis Dumpis teica: "Mans dēls noķēra foreli"? Es tagad ar drošu sirdi varu teikt: "Mans mazdēls noķēra foreli". Ja filmā tas viss bija safabricēts, tad man jāatzīst, ka manam mazdēlam patiesi interesē zivis, makšķerēšana un sports, Kristers spēlē hokeju, bet bez slidām, nu florbolu taču. Un kas gan var būt labāks, ja puisim ir aizraušanās jau šūpulī ielikta. Viņš ir bagāts džeks, jo pavērojot mūsdienu jaunatni, dažkārt šķiet, ka mēs esam viņiem par kaut ko parādā, viņiem nav pienākumi, viņiem visiem ir tikai prasības. Ar Kristeru, tā nav, vismaz es neesmu to novērojis un tas ir galvenais. Eh, es esmu lepns, ka man ir tāds mazdēls.  
Laika apstākļi mūs nelutina, vienu dienu sniegs līdz ceļiem, uz lielceļiem veidojas ledus karta, bet ar auto jābrauc ļoti, nē ļooti uzmanīgi. 

Zivis ķeras jebkuros laika apstākļos, galvenais ir pareizi apģērbties un vēlmi makšķerēt. Mans mazdēls kaislīgs copmanis būdams ar paziņām devās uz foreļu dīķi. Man šķiet pirmo reizi, bet es protams varu kļūdīties, lai vai kā, bet Kristera loms ir vienkārši fantastisks. 
Kristers ieguva jaunas emocijas un atveda savai ģimenei garšīgas maizītes ar foreles fileju. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...