piektdiena, 2020. gada 28. februāris

Dažas senas atmiņas

Kādu dienu sieva sāka kārtot grāmatu skapi, jo nevarot atrast to ko vēlas lasīt. Viņa kārto, dažkārt piesēd lai ko izlasītu un atkal ķeras pie kārtošanas. Paiet ne viena stunda vien. Pēc kāda laiciņa viņa mani sauc un rāda divas makšķerēšanas grāmatas. Kopā kolekcijā man ir ap 100 makšķerēšanas un 150 akvāriju grāmatas, bet te abas manas, ko savulaik izdeva izdevniecība Rasa.

Pirms 18 un attiecīgi 16 gadiem iznāca manas sarakstītās grāmatas, nostaļģija... Šajā saulē nav vairs grāmatu redaktors Andrejs Rijnieks. Vīrs, kurš piesējās par katru vārdu latviešu valodā. Grāmatiņas ir mūsu kopējs garadarbs, es rakstīju tekstu, bet Andrejs koriģēja un man bija jāpierāda, ka makšķerēšanas valoda ir specifiska un īpaša.
Lai Andrejam vieglas smiltis.

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...