otrdiena, 2022. gada 31. maijs

"Makšķernieka pavārgrāmata"

 

Tagad jau laikam varu pavērt nedaudz savu noslēpumainības aizskaru un pavēstīt, ka top grāmata. Šoreiz tā būs paredzēta tikai makšķerniekiem. Nosaukums top, bet varētu būt “Makšķernieka pavārgrāmata”. Grāmata tiek rakstīta III daļās, pirmajā daļā paredzēts aplūkot augu valsts ēsmas, otrajā daļā - dzīvnieku valsts ēsmas, bet, savukārt, trešā daļa būs veltīta iebarošanai, tām ēsmām, kuras iespējams pagatavot mājas apstākļos.

Grāmatu veltīšu savai ģimenei.

Grāmatu iesāku rakstīt 28. decembrī. No rīta izvedu laukā savu draugu Obsidiānu un 7.30 jau biju veikalā pie datora, pagatavoju tēju un ķēros pie rakstīšanas. Sākums bija raits un viss ritēja bez sarežģījumiem, līdz 24. februārim, kad Ukrainā sākās karš. Viss, sāka dārdēt lielgabali un mana rakstošā Mūza mani pameta. Tagad varu pavēstīt, ka I daļa pabeigta ir par 90 %, II un III daļas par 50 %. Atlicis ir maz, bet darbs tajā vēl jāieliek ļoti daudz.

Savu piedāvājumu izdot esmu izteicis "Latvijas mēdijiem", bet nu atkal noslēpumainības plīvurs aizveras. Neskaudiet, draugi, nevajag, darbs ir grūts un  atbildīgs, bet nu..., ģimene, taču mana.

 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...