piektdiena, 2023. gada 3. februāris

Viens no maniem dzīves sapņiem

      Bieži vien aizdomājos par ekspedīciju. Jā, es varētu un gribētu piedalīties kādā zivju, augu jeb citas dzīvās radības meklēšanas ekspedīcijā. Man tas šķiet interesanti, pat aizraujoši klaiņot pa maz zināmām vietām, brist ūdenī, ķert, pētīt un salīdzināt. Nja, nav man angļu valodas, es to nezinu, jā, runāju😂, bet neviens neko nesaprot. Toreiz skolā mums mācīja tikai ķeksīša dēļ, tagad pēc daudziem gadiem man angļu valodas zināšanas pietrūkst. Citi man saka, mācies, bet pa kuru laiku un kad ir brīvais brīdis, tad vienkārši negribas, gribas sevi palutināt ar kādu grāmatu vai vienkārši pagulēt.

       Šī ekspedīcija noris Djas upes pietekā un pašā Dja upē. Ļaudis meklē un apraksta Parananochromis caudifasciatus. tā ir zivju suga, par kuru līdz šim informācija ir pelēka un blāva. Bet spriežot pēc bildēm meklēt tās biotopos patiešām aizraujoši. Zivīm ir oriģinālas  krāsas, kuras salikums citām zivīm nav novērots. Šo burvīgo fotogrāfiju autors ir Roland Numrich. Fantastika...  

.













Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...