ceturtdiena, 2022. gada 24. februāris

Слава Україні...

 

Es ļoti pārdzīvoju karu Ukrainā, tur man ir daudz,  nē, ļooti daudz draugu, tur ir klubs kuru pārstāvu jau salīdzinoši sen, tur bija fantastiska mana un manas draudzenes Ilvas uzņemšana 2019 gadā. Kas vēl nezin, tad varu pavēstīt, ka pārstāvu Harkovas akvāristu klubu. Es esmu apbalvots ar vairākiem goda rakstiem par manu ieguldījumu akvāristikā un par akvāriju popularizēšanu ne tikai Ukrainā, bet vispār. Ehhh. Slava Ukrainai!
Vēlos jautāt tiem zaļajiem salaboniem, kas pametuši savas Krievijas sādžas devušies iekarot svešu zemi. Kam jums tas vajadzīgs? Puikas, Jūs nekad, dzirdiet, nekad nevarēsiet braukt makšķerēt, jo rokas ir aptrieptas ar nevainīgu cilvēku asinīm. Nomazgāt tās nekad nevarēsiet jo zivis to sajūt. Jūs nevarēsiet ievākt akvārija zivīm barību dabā, jo jūsu ausīs vienmēr skanēs nevainīgo cilvēku balsis, bet nevis draugu jautrās balsis, jautrie smiekli, kad esat iekritis bedrē un piesmēlis zābakus. Jūs, puikas no plašās Krievzemes esat okupanti un slepkavas. Apdomājiet labi, vai tas ir to vērts. Apstājies un dodies gūstā, jo uz svešas zemes tev nav vietas. 

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

Pavisam īsi par troheusiem

  Jau daudzu gadus man ļoti gribējās tropheus dzimtas zivis, principā nebija nekādas īpašās prasības, galvenā vēlme bija, lai mājas akvārijā...